Mądry wybór

Charakterystyka specjalności

Rekrutacja do 31 października !

Specjalność Marketing, Reklama i Nowe Media w ramach kierunku Socjologia obejmuje najszybciej rozwijający się i jeden z najbardziej dochodowych rynków na świecie. Student tej specjalności uzyskuje kompleksową wiedzę i umiejętności z obszaru najnowocześniejszych technik i kanałów marketingu przy wykorzystaniu sieci, a także reklamy i public relations. Perspektywy zatrudnienia w mediach integrujących Internet i prasę, telewizję i radio (portale, witryny, portale społecznościowe). Student ma możliwość zdobycia profesjonalnej wiedzy z obszaru najnowszych instrumentów komunikacji marketingowej, umożliwiającej podejmowanie racjonalnych, skutecznych decyzji dotyczących strategii reklamy, jej kreacji, organizacji i planowania kampanii marketingowej.

Co będziesz robić w przyszłości?

  • Pracować w reklamie lub PR

  • Tworzyć strategie marketingowe

  • Planować i kreować kampanie reklamowe

W 2021 r. Socjologia (studia I stopnia) uzyskała Certyfikat „Studia z Przyszłością” przyznawany kierunkom, które wyróżniają się przekazywaniem nowoczesnej, praktycznej wiedzy, innowacyjnością oraz wysoką jakością kształcenia.

Wybrane przedmioty

Czego będziemy uczyć?

Przyszłość absolwenta

Perspektywy zatrudnienia

Absolwent specjalności marketing, reklama i nowe media w ramach studiów I stopnia na kierunku socjologia posiada niezbędną wiedzę i umiejętności aby podjąć z sukcesami zatrudnienie m. in. w mediach (Internet, telewizja, prasa, radio), agencjach reklamowych, domach mediowych, agencjach marketingowych, agencjach Public Relations, efektowych i ambientowych, portalach internetowych o zróżnicowanej tematyce. A ponadto w działach marketingu, promocji i PR w przedsiębiorstwach oraz instytucjach państwowych.

Trwa rekrutacja na studia licencjackie

Zarezerwuj sobie miejsce w KPSW a dokumenty dostarcz później, w dogodnym dla Ciebie czasie!

Zainwestuj w swoją przyszłość!

Wybierz KPSW!