Marketing, reklama i nowe media

Charakterystyka specjalności:

Specjalność Marketing, Reklama i Nowe Media w ramach kierunku Socjologia obejmuje najszybciej rozwijający się i jeden z najbardziej dochodowych rynków na świecie. Student tej specjalności uzyskuje kompleksową wiedzę i umiejętności z obszaru najnowocześniejszych technik i kanałów marketingu przy wykorzystaniu sieci, a także reklamy i public relations. Perspektywy zatrudnienia w mediach integrujących Internet i prasę, telewizję i radio (portale, witryny, portale społecznościowe). Student ma możliwość zdobycia profesjonalnej wiedzy z obszaru najnowszych instrumentów komunikacji marketingowej, umożliwiającej podejmowanie racjonalnych, skutecznych decyzji dotyczących strategii reklamy, jej kreacji, organizacji i planowania kampanii marketingowej.

Wybrane przedmioty:
  • Media globalne, lokalne, środowiskowe,
  • Prawo autorskie i prasowe,
  • Public Relations,
  • Branding i strategie marketingowe
  • Etyka reklamy i problemy konsumpcji
  • Ochrona własności intelektualnej w polskim porządku prawnym
  • Planowanie i organizacja kampanii i mediów
  • Postawy marketingu i reklamy
  • Psychologia reklamy
  • Zarządzanie komunikacją i PR
Perspektywy zatrudnienia:

Absolwent specjalności marketing, reklama i nowe media w ramach studiów I stopnia na kierunku socjologia posiada niezbędną wiedzę i umiejętności aby podjąć z sukcesami zatrudnienie m. in. w mediach (Internet, telewizja, prasa, radio), agencjach reklamowych, domach mediowych, agencjach marketingowych, agencjach Public Relations, efektowych i ambientowych, portalach internetowych o zróżnicowanej tematyce. A ponadto w działach marketingu, promocji i PR w przedsiębiorstwach oraz instytucjach państwowych.

Skontaktuj się z nami


ul. Dworcowa 7

84-200 Wejherowo

+48 58 672 25 50

+48 58 672 90 09

Na każdą wiadomość staramy się odpowiedzieć w ciągu 48h. Jeśli zależy Tobie na czasie, zalecamy kontakt telefoniczny.